Архів блогу

Випробування


Випробування
всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019»

Номінація «Вчитель інклюзивного класу»

Конкурсне випробування «Методичний практикум»

Мета: оцінити вміння конкурсантів визначати рівень організації освітнього процесу в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти.
Формат: аналіз відеозапису уроку в інклюзивному класі.
Аналіз здійснюється відповідно до форми спостереження за практикою вчителя в інклюзивному класі та передбачає оцінювання: взаємодії учасників освітнього процесу (вчитель-учень, вчитель-асистент, учень-учень); ефективності та доцільності методів і прийомів роботи; інтеграції змісту навчального матеріалу; урахування особливостей психофізичного розвитку дітей тощо.
Відеозапис уроку переглядається всіма конкурсантами одночасно; виконання завдання (з можливістю повторного перегляду відеозапису) здійснюється протягом 1 години на комп’ютері; для оцінювання роботи шифруються.
Оцінюється: уміння конкурсанта визначати рівень організації освітнього процесу в інклюзивному класі; обґрунтованість позиції та лаконічність відповіді.

Конкурсне випробування «Практична робота»

Мета: оцінити вміння конкурсантів обирати оптимальні методи, прийоми, способи та засоби організації освітнього процесу в інклюзивному класі.
Формат: адаптація/модифікація навчальних завдань для дітей з порушеннями зору, слуху, опорно-рухового апарату, інтелекту, мовлення.
Кейс конкурсного випробування (клас, предмет, тема уроку, навчальні завдання) визначається шляхом жеребкування; тривалість підготовки – 1 година; тривалість виступу – до 15 хвилин, відповіді на запитання журі – до 5 хвилин.
Оцінюється: доцільність та оптимальність обраних методів, прийомів, способів та засобів; урахування особливостей психофізичного розвитку дітей.

Конкурсне випробування «Проект»

Мета: оцінити вміння конкурсантів проектувати дослідницько-пошукову діяльність.
Формат: розроблення проекту.
Проблеми для розроблення проектів визначаються журі з урахуванням їх актуальності та значимості й розподіляються серед конкурсантів шляхом жеребкування; тема проекту визначається конкурсантом; тривалість підготовки – 2 години; тривалість презентації – до 20 хвилин, відповіді на запитання журі – до 5 хвилин.
Оцінюється: дотримання структури проекту, доцільність використання методів і засобів; урахування особливостей психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами; відповідність між змістом діяльності учасників проекту, очікуваними продуктами і результатами; педагогічна цінність проекту та його практична значущість.

Конкурсне випробування «Тестування з фахової майстерності»

Мета: оцінити теоретичні знання конкурсантів.
Формат: комп’ютерне тестування; питання розподіляються у співвідношенні: 75% від загальної кількостіоснови інклюзивного навчання, 25% – загальна педагогіка та психологія; корекційна педагогіка та спеціальна психологія у межах, необхідних для організації освітнього процесу в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти.
Тести можуть містити завдання з вибором однієї або декількох відповідей із запропонованих, встановлення відповідності логічно-пов’язаних пар, встановлення правильної послідовності, відкриті завдання з короткою відповіддю.

Конкурсне випробування «Урок»

Мета: оцінити педагогічну майстерність конкурсантів з організації освітнього процесу в інклюзивному класі.
Формат: проведення уроку в початкових класах з інклюзивним навчанням.
Кейс конкурсного випробування (клас, предмет, тема уроку) визначається окремо для кожного конкурсанта шляхом жеребкування.
Оцінюється: володіння методиками роботи в інклюзивному класі; науковість, творчий підхід; встановлення ефективних способів комунікації; забезпечення активної діяльності усіх дітей, у тому числі дітей з особливими освітніми потребами; результативність та практична доцільність; професійні якості вчителя.











Номінація «Географія»

Конкурсне випробування «Дослідження»

Мета: оцінити вміння конкурсантів проектувати дослідницько-пошукову діяльність учнів.
Формат: розроблення програми дослідження відповідно до тематик, передбачених начальною програмою.
Тематика дослідження визначається шляхом жеребкування; тривалість підготовки – 2 години; тривалість презентації – до 20 хвилин; відповіді на запитання журі – до 5 хвилин.
Оцінюється: доцільність використання методів і засобів; відповідність між темою, метою, завданнями дослідження; логічність визначення завдань, структури дослідження, очікуваних продуктів і результатів; педагогічна цінність дослідження.

Конкурсне випробування «Методичний практикум»

Мета: оцінити методичну майстерність конкурсанта, його вміння використовувати сучасні підходи у компетентнісному полі Нової української школи.
Формат: проведення фрагменту уроку та демонстрація методів, прийомів, способів, засобів, форм діяльності (за вибором конкурсанта), що спрямовані на формування географічної компетентності учнів.
Тема уроку визначається для кожного конкурсанта шляхом жеребкування; тривалість підготовки (з мультимедійною презентацією) –                 1 година; тривалість виступу – до 15 хвилин, відповіді на запитання журі – до 5 хвилин.
Оцінюється: методична компетентність; спрямованість обраних методів, форм, способів, засобів, прийомів роботи на формування ключових та предметних компетентностей, зокрема географічної, їх доцільність; реалізація наскрізних змістових ліній, взаємодія учасників освітнього процесу.

Конкурсне випробування «Практична робота»

Мета: оцінити вміння конкурсантів використовувати картографічні джерела інформації (топографічні, загальногеографічні, тематичні карти).
Формат: підбір картографічного матеріалу за темою та проведення географічного дослідження (пояснення й оцінювання географічних процесів і явищ з використанням паперових та електронних джерел).
Тема дослідження визначається для кожного конкурсанта шляхом жеребкування; виконання завдання здійснюється на комп’ютері протягом 2 годин, для оцінювання роботи шифруються.
Оцінюється: уміння підбирати картографічний матеріал за темою дослідження, аналізувати його та робити висновки.

Конкурсне випробування «Тестування з фахової майстерності»

Мета: оцінити теоретичні знання конкурсантів.
Формат: комп’ютерне тестування; питання розподіляються у співвідношенні: 75% від загальної кількості – предмет і методика його викладання, 25% – психологія й педагогіка.
Тести можуть містити завдання з вибором однієї або декількох відповідей із запропонованих, встановлення відповідності логічно-пов’язаних пар, встановлення правильної послідовності, відкриті завдання з короткою відповіддю.

Конкурсне випробування «Урок»

Мета: оцінити педагогічну майстерність конкурсанта.
Формат: урок тривалістю 45 хвилин.
Теми конкурсних уроків обираються фаховим журі з усієї чинної навчальної програми; розподіл тем серед конкурсантів здійснюється шляхом жеребкування.
Оцінюється: знання предмета, методична компетентність, науковість, творчий підхід; спрямованість на формування цілісності знань, предметних та ключових компетентностей, цінностей і ставлень; реалізація наскрізних змістових ліній, результативність та практична доцільність, професійні якості вчителя.





















Номінація «Захист Вітчизни»

Конкурсне випробування «Методичний практикум»

Мета: оцінити методичну майстерність конкурсанта, його вміння використовувати сучасні підходи у компетентнісному полі Нової української школи.
Формат: розроблення плану-конспекту фрагменту уроку з пояснення нової теми та підготовка мультимедійної презентації до нього.
Тема уроку обирається шляхом жеребкування; виконання завдання здійснюється протягом 2 годин; для оцінювання роботи шифруються.
Оцінюється: методична компетентність; спрямованість обраних методів, форм, способів, засобів, прийомів роботи на формування ключових та предметних компетентностей, їх доцільність; реалізація наскрізних змістових ліній; урахування сучасних тенденцій розвитку військової справи.

Конкурсне випробування «Практична робота»

Мета: оцінити вміння конкурсантів організовувати виконання учнями практичних завдань у межах навчальної програми.
Формат: проведення фрагменту уроку з виконання прийомів стройової, тактичної, вогневої підготовки; основ цивільного захисту; домедичної допомоги.
Тема уроку обирається для кожного конкурсанта шляхом жеребкування; тривалість підготовки – 1 година; тривалість виступу – до 15 хвилин, відповіді на запитання журі – до 5 хвилин.
Оцінюється: володіння методикою навчання; мотивація та активізація навчальної діяльності учнів; використання сценаріїв типових ситуацій, що можуть виникнути під час ведення бойових дій, надзвичайних ситуацій та ін.; дотримання статутів Збройних Сил України в межах навчальної програми предмета «Захист Вітчизни»; володіння військовою термінологією.

Конкурсне випробування «Проект»

Мета: оцінити вміння конкурсантів проектувати дослідницько-пошукову діяльність.
Формат: розроблення проекту.
Проблеми для розроблення проектів визначаються журі з урахуванням їх актуальності та значимості й розподіляються серед конкурсантів шляхом жеребкування; тема проекту визначається конкурсантом; тривалість підготовки – 2 години; тривалість презентації – до 20 хвилин, відповіді на запитання журі – до 5 хвилин.
Оцінюється: дотримання структури проекту; доцільність використання методів і засобів; відповідність між змістом діяльності учасників проекту, очікуваними продуктами і результатами; педагогічна цінність проекту та його практична значущість.

Конкурсне випробування «Тестування з фахової майстерності»

Мета: оцінити теоретичні знання конкурсантів.
Формат: комп’ютерне тестування; питання розподіляються у співвідношенні: 75% від загальної кількості – предмет і методика його викладання, 25% – психологія й педагогіка.
Тести можуть містити завдання з вибором однієї або декількох відповідей із запропонованих, встановлення відповідності логічно-пов’язаних пар, встановлення правильної послідовності, відкриті завдання з короткою відповіддю.

Конкурсне випробування «Урок»

Мета: оцінити педагогічну майстерність конкурсанта.
Формат: урок тривалістю 45 хвилин.
Теми конкурсних уроків обираються фаховим журі з усієї чинної навчальної програми; розподіл тем серед конкурсантів здійснюється шляхом жеребкування.
Оцінюється: знання предмета, методична компетентність, науковість, творчий підхід; спрямованість на формування цілісності знань, предметних та ключових компетентностей, цінностей і ставлень; реалізація наскрізних змістових ліній, результативність та практична доцільність, професійні якості вчителя.



















Номінація «Основи здоров’я»

Конкурсне випробування «Методичний практикум»

Мета: оцінити методичну майстерність конкурсанта, його вміння використовувати сучасні підходи у компетентнісному полі Нової української школи.
Формат: розроблення плану-конспекту уроку у формі соціально-просвітницького тренінгу.
Проблема для розроблення плану-конспекту обирається шляхом жеребкування; клас, тема уроку визначаються конкурсантом; виконання завдання здійснюється протягом 2 годин на комп’ютері; для оцінювання роботи шифруються.
Оцінюється: методична компетентність; урахування особливостей соціально-просвітницького тренінгу; спрямованість обраних методів, форм, способів, засобів, прийомів роботи на формування ключових та предметних компетентностей, їх доцільність; реалізація наскрізних змістових ліній.

Конкурсне випробування «Практична робота»

Мета: оцінити уміння конкурсантів організовувати активну взаємодію учнів.
Формат: проведення фрагменту уроку з використанням інтерактивних методів.
Тема уроку визначається для кожного конкурсанта шляхом жеребкування; тривалість підготовки – 1 година; тривалість виступу – до 15 хвилин, відповіді на запитання журі – до 5 хвилин.
Оцінюється: володіння інтерактивними методами, спрямованість обраних методів на формування ключових та предметних компетентностей, зокрема здоров’язбережувальної, цінностей та ставлень; доцільність обраних методів; урахування вікових особливостей учнів, взаємодія учасників освітнього процесу.

Конкурсне випробування «Проект»

Мета: оцінити вміння конкурсантів проектувати дослідницько-пошукову діяльність.
Формат: розроблення проекту.
Проблеми для розроблення проектів визначаються журі з урахуванням їх актуальності та значимості й розподіляються серед конкурсантів шляхом жеребкування; тема проекту визначається конкурсантом; тривалість підготовки – 2 години; тривалість презентації – до 20 хвилин, відповіді на запитання журі – до 5 хвилин.
Оцінюється: дотримання структури проекту, доцільність використання методів і засобів; відповідність між змістом діяльності учасників проекту, очікуваними продуктами і результатами; педагогічна цінність проекту та його практична значущість.

Конкурсне випробування «Тестування з фахової майстерності»

Мета: оцінити теоретичні знання конкурсантів.
Формат: комп’ютерне тестування; питання розподіляються у співвідношенні: 75% від загальної кількості – предмет і методика його викладання, 25% – психологія й педагогіка.
Тести можуть містити завдання з вибором однієї або декількох відповідей із запропонованих, встановлення відповідності логічно-пов’язаних пар, встановлення правильної послідовності, відкриті завдання з короткою відповіддю.

Конкурсне випробування «Урок»

Мета: оцінити педагогічну майстерність конкурсанта.
Формат: урок тривалістю 45 хвилин.
Теми конкурсних уроків обираються фаховим журі з усієї чинної навчальної програми; розподіл тем серед конкурсантів здійснюється шляхом жеребкування.
Оцінюється: знання предмета, методична компетентність, науковість, творчий підхід; спрямованість на формування цілісності знань, предметних та ключових компетентностей, цінностей і ставлень; реалізація наскрізних змістових ліній; результативність та практична доцільність, професійні якості вчителя.



















Номінація «Французька мова»


Конкурсне випробування «Методичний практикум»

Мета: оцінити методичну майстерність конкурсанта, його вміння використовувати сучасні підходи у компетентнісному полі Нової української школи.
Формат: розроблення плану-конспекту уроку.
Тема уроку обирається шляхом жеребкування; виконання завдання здійснюється протягом 2 годин на комп’ютері; для оцінювання роботи шифруються.
Оцінюється: методична компетентність; спрямованість обраних методів, форм, способів, засобів, прийомів роботи на формування ключових та предметних компетентностей, їх доцільність; реалізація наскрізних змістових ліній.

Конкурсне випробування «Практична робота»

Мета: оцінити вміння конкурсантів організовувати спілкування учнів у межах визначених тем і ситуацій.
Формат: засідання дискусійного клубу.
Тема дискусії визначається для кожного конкурсанта шляхом жеребкування; тривалість підготовки – 1 година; тривалість виступу – до 20 хвилин, відповіді на запитання журі – до 5 хвилин.
Оцінюється: дотримання основних правил ведення дискусії, організація діяльності вчителя та учнів, спрямованість на розвиток життєвих умінь, мовна компетентність.

Конкурсне випробування «Проект»

Мета: оцінити вміння конкурсантів проектувати дослідницько-пошукову діяльність.
Формат: розроблення проекту.
Проблеми для розроблення проектів визначаються журі з урахуванням їх актуальності та значимості й розподіляються серед конкурсантів шляхом жеребкування; тема проекту визначається конкурсантом; тривалість підготовки – 2 години; тривалість презентації – до 20 хвилин, відповіді на запитання журі – до 5 хвилин.
Оцінюється: дотримання структури проекту, доцільність використання методів і засобів; відповідність між змістом діяльності учасників проекту, очікуваними продуктами і результатами; педагогічна цінність проекту та його практична значущість.


Конкурсне випробування «Тестування з фахової майстерності»

Мета: оцінити теоретичні знання конкурсантів.
Формат: комп’ютерне тестування; питання розподіляються у співвідношенні: 75% від загальної кількості – предмет і методика його викладання, 25% – психологія й педагогіка.
Тести можуть містити завдання з вибором однієї або декількох відповідей із запропонованих, встановлення відповідності логічно-пов’язаних пар, встановлення правильної послідовності, відкриті завдання з короткою відповіддю.

Конкурсне випробування «Урок»

Мета: оцінити педагогічну майстерність конкурсанта.
Формат: урок тривалістю 45 хвилин.
Теми конкурсних уроків обираються фаховим журі з усієї чинної навчальної програми; розподіл тем серед конкурсантів здійснюється шляхом жеребкування.
Оцінюється: знання предмета, методична компетентність, науковість, творчий підхід; спрямованість на формування цілісності знань, предметних та ключових компетентностей, цінностей і ставлень; реалізація наскрізних змістових ліній; результативність та практична доцільність, професійні якості вчителя.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Учитель року-2019

На виконання Указу Президента України від 29 червня 1995 року  № 489  «Про всеукраїнський конкурс «Учитель року», відповідно до Положення п...